Blog

Meten is Weten – Gissen is Missen

Meten is Weten – Gissen is Missen

Het meten van de prestaties van je e-mails en het analyseren van de resultaten is echt een essentieel onderdeel van een effectieve e-mailmarketingstrategie. Want uiteindelijk wil je daar natuurlijk meer omzet en winst uit kunnen halen. Door de resultaten te meten en...

Lees meer
Boost je e-maillijst tot the max

Boost je e-maillijst tot the max

Eén van de cruciale elementen van een effectieve e-mailmarketingstrategie voor webshops is het voortdurend vergroten van je e-maillijst. Een grotere lijst met geïnteresseerde abonnees biedt meer mogelijkheden om je boodschap te verspreiden, potentiële klanten te...

Lees meer
5 geweldige e-mailtitels

5 geweldige e-mailtitels

E-mailmarketing is één van de meest effectieve kanalen om nieuwe (potentiele) kopers te bereiken maar ook om je huidige klanten te behouden. Maar als iedereen een nieuwsbrief stuurt, hoe zorg je er dan voor dat jouw e-mailmarketingcampagnes opvallen in iemands...

Lees meer
Effectieve e-mailmarketing voor webwinkels

Effectieve e-mailmarketing voor webwinkels

Als webshopeigenaar investeer je waarschijnlijk veel in het optimaliseren van je e-mailmarketing, tenminste...dat hopen we, want anders laat je echt letterlijk goud liggen. Maar hoe kun je ervoor zorgen dat je e-mails een hogere open rate, click rate en conversion...

Lees meer

Maak gebruik van deze e-mailmarketing checklist en zorg ervoor dat de e-mails effectief zijn en zo min mogelijk frustratie oplevert voor de lezer.