Blog
Ontdek hoe Je inactieve abonnees kunt heractiveren
In de wereld van e-mailmarketing is het een veelvoorkomend scenario: je hebt een solide lijst van abonnees opgebouwd, maar na verloop van tijd merk je dat een deel van je publiek niet meer zo betrokken is. Deze inactieve abonnees kunnen een grote uitdaging vormen,...
De cruciale rol van mobiele optimalisatie in e-mailmarketing: Waarom responsieve e-mailontwerpen een must zijn
Wist je dat maar liefst 81% van de e-mails tegenwoordig wordt geopend op een mobiel apparaat?Met een dergelijk cijfer is het moeilijk te negeren hoe belangrijk mobiele optimalisatie is in de wereld van e-mailmarketing. In dit artikel duiken we diep in de rol van...
Zijn e-mail pop-ups de ultieme gamechanger voor webshops? Ontdek het antwoord hier!
Je kent ze vast wel: pop-ups waarin je je naam en e-mail adres kunt achterlaten wanneer je een webshop bezoekt. Maar waarom zijn e-mailmarketing pop-ups belangrijk voor webshops? Het is misschien wel het meest onderschatte geheim van een succesvolle webshopstrategie....
Bepaal jouw e-mailmarketingstrategie doelstellingen
Het is voor elke ondernemer cruciaal om doelstellingen te bepalen. Niet alleen wat betreft omzet en winst. Ook voor verschillende onderdelen van je onderneming is het belangrijk om relevante doelstellingen te bepalen. Bijvoorbeeld je e-mailmarketingstrategie. Wil je...
Meten is Weten – Gissen is Missen
Het meten van de prestaties van je e-mails en het analyseren van de resultaten is echt een essentieel onderdeel van een effectieve e-mailmarketingstrategie. Want uiteindelijk wil je daar natuurlijk meer omzet en winst uit kunnen halen. Door de resultaten te meten en...
Boost je e-maillijst tot the max
Eén van de cruciale elementen van een effectieve e-mailmarketingstrategie voor webshops is het voortdurend vergroten van je e-maillijst. Een grotere lijst met geïnteresseerde abonnees biedt meer mogelijkheden om je boodschap te verspreiden, potentiële klanten te...
5 geweldige e-mailtitels
E-mailmarketing is één van de meest effectieve kanalen om nieuwe (potentiele) kopers te bereiken maar ook om je huidige klanten te behouden. Maar als iedereen een nieuwsbrief stuurt, hoe zorg je er dan voor dat jouw e-mailmarketingcampagnes opvallen in iemands...
Effectieve e-mailmarketing voor webwinkels
Als webshopeigenaar investeer je waarschijnlijk veel in het optimaliseren van je e-mailmarketing, tenminste...dat hopen we, want anders laat je echt letterlijk goud liggen. Maar hoe kun je ervoor zorgen dat je e-mails een hogere open rate, click rate en conversion...
Interactieve nieuwsbrief: praktische tips voor interactieve e-mails
Mensen ontvangen elke dag (veel) e-mails... Dus, hoe zorg je ervoor dat het e-mailaanbod van jouw webshop, zoals een nieuwsbrief, opvalt in de massa van inkomende berichten? Eén optie kan zijn: interactieve content toevoegen! Ook al denk je misschien van wel, je hoeft...